دوره ی VIP
1.کلاس حقوقی املاک
" />
مدرس: «دکتر محمد الماسی»
سرفصل ها:
در مبایعه نامه ها چه نکاتی سرنوشت ساز است ولی مدیران قرار داد آن نکات را نمی دانند و رعایت نمی کنند؟
داوری در فسخ قرار داد و دریافت ضرر و زیان و...
جهت اطلاع از پکیج های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
02188484070
02187700859
09128472641
09121111794
2.کلاس رفتار شناسی املاک طبق الگوی جهانی DISC
" />
مدرس دکتر «وحید خدری کیا»
سرفصل ها
در کل چند دسته ی رفتاری مشتری داریم؟
از چه طریقی تشخیص دهیم مشتری مورد نظر در کدام دسته ی رفتاری قرار دارد؟
به هر دسته از مشتری ها چه ملکی باید نشان دهیم تا مورد پسند ایشان واقع گردد؟
آن دسته از مشتریانی که در دسته ی رفتاری D قرار دارند چه ملکی را می پسندند و چطور باید با ایشان رفتار کرد تا تلاشهای مشاور به قرارداد ختم شود؟
آن دسته از مشتریانی که در دسته ی رفتاری I قرار دارند چه ملکی را می پسندند و چطور باید با ایشان رفتار کرد تا تلاشهای مشاور به قرارداد ختم شود؟
آن دسته از مشتریانی که در دسته ی رفتاری S قرار دارند چه ملکی را می پسندند و چطور باید با ایشان رفتار کرد تا تلاشهای مشاور به قرارداد ختم شود؟
آن دسته از مشتریانی که در دسته ی رفتاری C قرار دارند چه ملکی را می پسندند و چطور باید با ایشان رفتار کرد تا تلاشهای مشاور به قرارداد ختم شود؟
جهت اطلاع از دوره های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
02188484070
02187700859
09128472641
09121111794
3.کلاس اصول تخصصی فروش یا اجاره ملک و پرزنتیشن املاک
مدرس«دکتر خدری کیا»
سر فصل ها
ادبیات تخصصی فروش و اجاره املاک و مستغلات چیست؟
اصول تخصصی معرفی و پرزنتیشن واحدهای مسکونی اداری و تجاری
Principles of presentation
شگردهای ترغیب مشتریان به خرید یا عقد قرارداد
اصول تخصصی نمایش(شو) واحدهای مسکونی اداری تجاری
روشهای تهییج مشتریان در هنگام خرید یا عقد قرارداد ملکی
انواع ترس های خریدار و مستاجر در پروسه خرید یا اجاره ملک و اصول رفع موانع
تکنیک های خاتمه فروش CLOSING))
تکنیک های شناسایی افراد و تناقض گویی در مخاطب کدامند؟
اصول و راهکارهای حرفه ای ارتباطات با مردان و زنان چیست؟
تیپ شناسی و خصوصیات تیپ های شخصیتی مشتریان و آیتم های تخصصی دیگر
" />
4.«عکاسی معماری ویژه مشاورین املاک»
«استاد محمد مهدی رحیمیان»
سرفصل ها
آیا عکاسی معماری برای مشاورین املاک امری ضروری و لازم است؟
آیا گرفتن تصاویر با کیفیت و استاندارد از ملک در دیده شدن آگهی مشاورین تاثیر گذار است؟
تکنیک های عکاسی معماری با تلفن همراه چیست؟چطور می توان با تلفن همراه تصاویر با کیفیت بالا از ملک گرفت؟
بهترین زمان عکاسی چه زمانی است؟
راست خط چیست؟ و بهترین زاویه عکاسی ،کدام زاویه در ملک است؟ فرم و محتوا در عکاسی چیست؟
از چه ابزارهایی برای عکاسی بهتر می توان استفاده کرد؟بهترین اپلیکیشن برای ادیت تصاویر چیست؟
MOON LIGHT چیست؟
PORTRAIT و HDR چیست؟ و به ما چه کمکی می کند؟
5.کلاس ویدیو مارکتینگ املاک و دیجیتال مارکتینگ املاک
" />
مدرس: «مهندس اژدری»
سرفصل ها
بخش اول :
جهت ساخت یک تیزر قدرتمند از ملک های مورد نظر چه کارهایی باید کرد؟
چه اپلیکیشن هایی برای ساخت تیزرهای ملکی وجود دارد؟بهترین آنها کدام است؟
چطور می توان یک تیزر حرفه ای تدوین کرد؟
یک تیزر حرفه ای از چه اسلایدهایی باید شروع و با چه اسلایدهایی باید تمام شود؟ و محتوای آن باید چه باشد؟
بخش دوم :
چطور می توان یک پیج قدرتمند املاک در اینستاگرام داشت؟
چطور می توان در اینستاگرام جذب مشتری و فایل کرد؟
چطور می توان در اینستاگرام بر روی پرسنال برندینگ خود و مجموعه تحت امرتان کار کرد؟
الگوریتم اینستاگرام چیست؟
چطور می توان در اینستاگرام به اکسپلور رفت؟
هشتگ گذاری چیست؟و روش صحیح آن چگونه است؟
تولید محتوا و استراتژی تولید محتوا چیست؟
دیزاین صفحه چیست؟و تا چه میزان در افزایش فالوور های ما تاثیر دارد؟
بهترین ابزار برای ساخت کاور و استوری های پیج چیست؟
جهت اطلاع از پکیج های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.
02188484070
02187700859
09128472641
09121111794