آموزش املاک

  • ۰
  • ۰

آپلود عکس

 شغل املاک در کدام کشورها بیشترین درآمد را دارد؟

شغل و حرفه ی املاک یکی از پرطرفدارترین مشاغلی است که برای صاحبان این شغل می تواند درآمدهای عالی و خوبی داشته باشد. این شغل در تمامی کشورها، چه توسعه یافته و چه در حال توسعه دست متخصصانش را برای کسب درآمد باز گذاشته است. اما آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که به این موضوع فکر کنید که کدام کشور در حال حاضر بیشترین درآمد زایی را در حرفه ی املاک دارد؟ تیم آموزش املاک پس از تحقیق و مطالعه در این خصوص، توانسته است به نتایج جالبی دست پیدا نماید. در این پست قصد داریم 5 کشور برتر در زمینه ی املاک را به شما معرفی نماییم. با ما همراه باشید

...................................

1 . کانادا

اگر درباره ی 10 شغل برتر و پردرآمد کشور کانادا تحقیق کنید نام مشاورین و مدیران املاک را در بین 10 شغل پر درآمد این کشور میبینید. کانادا با اینکه تعداد کمی بنگاه معاملات ملکی دارد ولی درآمد فوق العاده ی مشاورین املاک و مدیران مالی مربوط به املاک و مستغلات در این کشور هر شخصی را ترغیب به شروع این شغل در کاندا می کند. میانگین درآمد یک مدیر یا مشاور املاک در کانادا 103 هزار دلار است که این رقم به نسبت دیگر مشاغل رقم بسیار چشم گیری است.

...............................

2. چین

چین دومین کشور پرچمعیت جهان با حدود 1 میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت که در سالهای اخیر به یکی از قطب های صنعتی جهان نیز تبدیل شده است مشاغل فراوانی در خود دارد که جایگاه شغل مشاورین املاک و امور مربوط به ملک و مستغلات در آن رونق زیادی دارد. کسب و کار مشاورین املاک در این کشور بسیار پر رونق است و به دلیل جمعیت زیادی که این کشور دارد تقاضا برای داشتن ملک چه برای حرفه و کسب و کار و چه برای خانه ای که شخص در آن زندگی کند بسیار بالاست و بالطبع کار خرید و فروش و سرمایه گذاری بر روی ملک همیشه در این کشور رونق دارد.

..............................

<a rel=آپلود عکس​" />

3. استرالیا

شغل مشاورین املاک که به عنوان شغل توسعه ی ملک و املاک در این کشور مطرح است از پردرآمد ترین مشاغل این کشور است. 2 شهر سیدنی و ملبورن از شهرهای معروف در زمینه ی سرمایه گذاری در ملک هستند که اگر فکر می کنید توانایی و قدرت این را دارید که در زمینه ی ملک کار کنید و به درآمد بالا فکربرسید استرالیا را جز گزینه های اصلیتان قرار بدهید.

...............................

4. فرانسه

شاید شما هم از اینکه نام کشور فرانسه را در میان کشورهایی که شغل املاک در آنها رونق دارد بشنوید دچار تعجب شوید اما در کشور فرانسه به علاوه بر اینکه قیمت ملک به نسبت بالاست افرادی که در این کشور هستند دائما تمایل دارند که در زمینه ی امور مربوط به ملک سرمایه گذاری کنند و به مشاورین املاک بسیار احتیاج دارند.

..................................

 

<a rel=آپلود عکس​" />

5. آلمان

کشور آلمان که از پیشرفته ترین کشورها در زمینه ی شغل مشاورین املاک است با سیستمی متفاوت توانسته است به یکی از کشورهای مهم در این خصوص است. در این کشور سبک کاری مشاوران کمتر حالت بنگاهی دارد و اساس کارشان بر پایه ی تبلیغات و فضای مجازی شکل گرفته است.

 

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • AMOZESH AMLAK

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی