آموزش املاک

  • ۰
  • ۰

آپلود عکس

​ 

 

 

(SMS MARKETING)بازاریابی پیامکی

حتما برای شما هم پیش آمده است که بارها منتظر پیام مهمی بوده اید؛ اما با گرفتن یک پیام تبلیغاتی غافلگیر شده اید و در آن لحظه برایتان اصلا خوشایند نبوده است. پیامک های تبلیغاتی یکی از انواع گسترده ی بازاریابی است که با استفاده ی درست از آنها می توانید مشتریان زیادی را جذب نمایید.....

.............................

هدف در بازاریابی پیامکی متفاوت است،از اعلام آخرین تخفیفات،هدایای ویژه،جشنواره ها و سمینار های مرتبط تا خبرهایی که ممکن است برای مشتریان شما جالب باشد.این روش یکی از کارهایی است که با یادآوری شما به مشتریان می تواند آنها را به شما وفادار نگاه دارد و اشخاص جدیدی را به مجموعه ی شما معرفی کند.

.............................

<a rel=آپلود عکس

​" />

تبلیغات به وسیله ی پیامک به 2 روش انجام می شود:

 روش اول: که هرشخصی که تلفن همراه داشته باشد حداقل یکبار با آن برخورد نموده است تبلیغات انبوه است. در این روش کمپانی تبلیغ کننده بدون انتخاب افراد مشخص تصمیم به ارسال پیامک می گیرد، این روش علاوه بر این مزیت که افراد زیادی را دربر می گیرد ولی به دلیل تعداد بالای دریافت کنندگان ممکن است بازخورد خوبی هم برایتان نداشته باشد....

روش دوم:در این روش مخاطبان شما خودشان با اعلام اینکه تمایل دارند از شما اطلاعات داشته باشند با عضویت در خبرنامه ی شما می توانند از اتفاقات مختلف آگاه شوند. معمولا این نوع از بازاریابی با استقبال مواجه می شود و مشتریان تمایل بیشتری به ادامه ی ارتباط با شما دارند

جهت اطلاع از پکیج های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

02188484070

02187700859

09128472641

09121111794

...............................

ممکن است در پیامک های تبلیغاتی دیده باشید که از شما درخواست می کنند برای اطلاعات بیشتر یک عدد را برایشان پیامک نمایید. این روش یکی از موضوعات مربوط به استفاده از کال تو اکشن است،بدین معنا که ارتباط مشتری را با خود مداوم می کنید و با عملی که او انجام داده است متوجه می شوید که تمایل دارد بیشتر در مورد شما بداند

.....................

اگر می خواهید بازاریابی پیامکی تان با موفقیت بیشتری مواجه شود حتما قبل از آن از مخاطبان خود اجازه بگیرید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به سمیناری دعوت شده اید و قبل از ورود درخواست شماره همراهتان را کرده اند. از فردای روز سمینار پیامک های تبلیغاتی مرتبط با آن شروع می شود تا جایی که حوصله ی شما را سر می برد و تصمیم می گیرید که پیامهایشان را مسدود کنید. برای اینکه مشتریتان ببیند که به او احترام می گذارید حتما قبل از انجام این کار از او اجازه بگیرید که می خواهد عضو خبرنامه شما باشد یا خیر. از این طریق هم محبوبیتتان حفظ می شود هم هزینه ی کمتری پرداخت می کنید

..................

یکی از مطالب بسیار مهمی که باید در اس ام اس مارکتینگ رعایت شود نوشتن یک متن جذاب وفوق العاده برای محتوای پیامکتان است. در این مورد باید بدانید که اولا متن پیامکتان خیلی رسمی و خشک نباشد،همچنین احترام مخاطب حفظ شود. در مورد یک متن خوب این نکته را هم مد نظر قرار دهید که باید از کلماتی استفاده کنید که در جذب مخاطب بیشترین تاثیر را داشته باشد. شروع متنتان باید به حد کافی جذاب باشد که مشتری ترغیب به خواندن بقیه متن باشد.

..............

<a rel=آپلود عکس

​" />

زمانهای مهم در ارسال پیامکتان را پیدا کنید

یافتن بهترین زمان برای ارسال پیامهایتان می تواند مسیر بازاریابیتان را هموار کند؛ باید بدانید که پی در پی پیامک فرستادن مخاطبتان را خسته می کند و پس از مدتی در زندگی آنها نقش مزاحم را پیدا می کنید. برخی ساعت ها در روز بیشترین بازدهی را برای نوع مخاطبین شما دارند. با شناخت دقیق بازار هدفتان و بررسی ویژگی ها و شرایط زندگیشان می توانید مدیریت دقیق تری بر ارسال پیامهایتان داشته باشید

........................

حتما بعد از ارسال یک دوره پیامک، نتیجه را تحت بررسی و مطالعه قرار دهید

در امر بازار یابی، فروش یا معرفی محصول و خدمات یک بخش است و آنالیز کردن نحوه ی فروش یک بخش دیگر است. پس از ارسال پیامک هایتان میزان بازخورد مخاطبتان را تحت بررسی قرار دهید تا نقاط ضعف و قوت کارتان را بهتر بشناسید و در مورد مشتریانتان هم اطلاعات بیشتری کسب کنید و بر نامه ریزی دقیق تری بر روی هزینه هایتان انجام دهید  

جهت اطلاع از دوره های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

02188484070

02187700859

09128472641

09121111794

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • AMOZESH AMLAK

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی