آموزش املاک

  • ۰
  • ۰

<a rel=آپلود عکس

​" />

تفاوت جملاتی که فروشندگان حرفه ای و مبتدی بیان می کنند

فروشندگان معمولی:از کلماتی مانند نمی دانم یا نمی فهمم استفاده می کنند

فروشندگان حرفه ای:بعد از تشکر از مشتری از اینکه سوال خوبی پرسیدند می گویند اجازه بدهید پاسخ آن را برای شما پیدا کنم

<a rel=آپلود عکس

​" />

فروشندگان معمولی:یه راحتی می گویند جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود

فروشندگان حرفه ای:سعی می کنند درخواست مشتری را اجابت کنند و برای جلب رضایت ایشان می گویند اگر مطابق سلیقه ی شما نیست سعی می کنم هر کاری از دستم بر می آید برایتان انجام دهم

فروشندگان معمولی:در مقابل اتفاقاتی که می افتد می گویند خونسرد باشید

فروشندگان حرفه ای:می دانند که در برابر اتفاقات اولین آرامش دهنده به مشتری ابراز عذر خواهی است

فروشندگان معمولی:در برابر انجام کارهایی که نمی توانند انجام دهند فقط می گویند من نمی توانم

فروشندگان حرفه ای:به جای بیان اموری که از حیطه ی آنها خارج است می گویند کاری که من می توانم انجام بدهم این است که....

<a rel=آپلود عکس

​" />

فروشندگان معمولی: این بر خلاف سیاست های کاری ماست

فروشندگان حرفه ای:سیاست کاری ما این است ،اما همیشه سعی در بهتر کردن آن داریم من می توانم در حال حاضر این کار را برای شما انجام دهم که....

فروشندگان معمولی:شما اشتباه می کنید

فروشندگان حرفه ای:فکر می کنم سو تفاهمی پیش آمده اجازه بدهید در موردش صحبت کنیم و آن را حل کنیم

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • AMOZESH AMLAK

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی