آموزش املاک

  • ۰
  • ۰

استانداردهای یک دپارتمان املاک

بارها ممکن است در موراد مختلفی با واژه ی دپارتمان برخورد کرده باشید. دپارتمان در واقع بخش سازمان یافته ای از یک مجموعه است که قسمت های مختلف آن با یک هدف مشترک کار می کنند. در حرفه ی املاک هم دپارتمان ها فعالیت های مرتبط با این حرفه را به طور تخصصی در دپارتمانشان انجام می دهند.

...................................

بخش های مختلف یک دپارتمان املاک

یک دپارتمان املاک حرفه ای به طور تخصصی از بخش های مختلفی تشکیل شده است:

1 . فروش  2. بازاریابی   3. گسترش تجارت در املاک   4.امور مالی     5. قرارداد ها    6. حقوقی    7. فناوری اطلاعات

.............................

1.بخش فروش در یک دپارتمان املاک

فروش در شغل املاک هم مانند مشاغل دیگر از پیچیدگی های خاصی برخوردار است. در این زمینه شما با فروش انواع ملک ( تجاری،مسکونی،اداری و...)،زمین،ساختمان،مشاعات و.... سر و کار دارید. در نتیجه در بخش فروش دپارتمان های املاک افرادی مشغول به کار هستند که در 2 زمینه متخصص باشند: 1شناخت دقیق از زمین و موقعیت ملک 2. فروش

پس اگر می خواهید در بخش فروش دپارتمان املاک،  فرد موفقی باشید یا افرادی را در این زمینه به کار بگیرید باید این 2 مورد را مورد توجه خود قرار دهید.

 

جهت اطلاع از پکیج های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

02188484070

02187700859

09128472641

09121111794

............................

آپلود عکس" />

 2. بازاریابی در دپارتمان املاک

حرفه ی پر پیچ و خم بازاریابی از مشاغلی است که با عشق به آن می توانید به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید. بازاریابی در شغل املاک از نکات ظریفی است که در بیشتر موارد با فروش اشتباه گرفته می شود.

 اما این دو مورد با هم تفاوت های بسیار زیادی دارند. بازاریابی همانطور که از نامش پیداست شناخت و یافتن بازارهای جدید است که می تواند شامل افراد مختلف، مکانهای جدید برای فروش یا اجاره، ارتباط با مشتریان جدید و ... باشد.

 بازاریابی در دپارتمان شما می تواند از مهره های اصلی شغلتان باشد.

............................

3. توسعه تجارت در شغل املاک

حرفه ی املاک از آن دسته مشاغلی است که امکان توسعه و پیشرفت فراوانی دارد، در این شغل پر هیجان می توانید تجارت خود را گسترش دهید و با افزایش اعتبار خود در بین اشخاصی که در این حیطه کار می کنند رشد شخصی و حرفه ای شما به طرز چشم گیری افزایش یابد. از ایده های جدید استقبال کنید  و مقاومت هایتان را در برابر کشف موقعیت های گوناگون کنار بگذارید

...........................

 

 

 

4. امور مالی

به بخش مالیتان توجه کنید،در این بخش از دپارتمانتان نقل و انتقالات مالی انجام می گیرد که غالبا رقم های چشم گیری هستند. متخصصان امور مالی می توانند با ارائه ی گزارشهای دقیق از پرداختی ها و واریزی هایتان برایتان واضح کنند که سود و زیان مربوط به مجموعه ی شما و بازدهی آن تا چه حد است

...........................

5. قراردادها

بخش قراردادها در یک دپارتمان املاک یکی از بخشهایی است که باید در انتخاب افراد مربوط به این بخش دقت زیادی به خرج دهید.

 ریزه کاری های یک قرارداد که در متن آن نوشته می شود گاهی اوقات برای شما حکم مرگ و زندگی را دارد.

 اگر در متن قراردادها کوچکترین خللی وجود داشته باشد ممکن است برایتان دردسرهای جبران ناپذیری به وجود آورد، همچنین اگر محتوای قرارداهایتان درست و دقیق نوشته شود شیرینی نوشتن آن قرارداد برایتان چندین برابر می شود.

..........................

6. حقوقی

بخش حقوقی در یک دپارتمان املاک که به استانداردهای خود اهمیت می دهد، از قسمتهای مهمی است که توجه به آن شما را همیشه یک پله بالاتر از همکارانتان نگه می دارد!!!!

مباحث حقوقی در شغل املاک همیشه از موارد  بحث برانگیز در این حرفه است. از مباحث حقوقی در مورد قراردادها، خرید و فروش، مباحث مربوط به مالک و مستاجر، قوانین مربوط به  مشارکت در ساخت و بازسازی و..... همگی باید تحت عنوان حقوقی در دفتر املاک شما بررسی و پردازش شوند.

 برای بخش حقوقیتان در دپارتمان املاک، همیشه وکلای مجرب و خبره را در این حوزه در کنار خود داشته باشید که مشکلات حقوقیتان را با وی مطرح نمایید

........................

7.فناوری اطلاعات

گسترش اینترنت و فضای مجازی سیل عظیمی از تحولات را در عصر حاضر بوجود آورده است، و می توان گفت تمامی مشاغل به نحوی با این امر درگیر هستند.

بیان این موضوع که بعضی از افراد می گویند به صورت سنتی در حال فعالیت هستیم و به اینترنت و فضای مجازی نیاز نداریم نشان دهنده ی عدم همسویی افراد با شرایط حال حاضر است.

 با استفاده از فضای مجازی می توانید بانک اطلاعاتی خود را به روز کنید، با مشتریان قدیمی تان به صورت آنلاین در ارتباط باشید، به مشتری جدیدتان از طریق فضای مجازی پیشنهادات به موقع ارائه کنید و... با استخدام افراد متخصص در این زمینه و به روز رسانی آموزشهایشان می توانید سطح دپارتمان خود را بالا ببرید....

 

جهت اطلاع از دوره های آموزشی موسسه آموزش املاک لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

02188484070

02187700859

09128472641

09121111794

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • AMOZESH AMLAK

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی